برش لوله و پروفیل با لیزر

3.7/5 - (4 امتیاز)

پراستفاده ترین نوع لوله که در انواع پروژه های ساختمانی، صنایع نفت و گاز، تاسیسات و صنایع پتروشیمی به کار می‌رود، لوله و پروفیل است. می‌توانید برای برش لوله و پروفیل به صورت دستی یا مکانیکی از ابزار هایی مانند اره یا هوا گاز استفاده کنید. اما با استفاده از دستگاه برش لیزری، سرعت و دقت کار بسیار افزایش می‌یابد. همچنین این روش نسبت به روش های قدیمی تر، برشی تمیز و بدون پلیسه به ما تحویل می‌دهد. در برش لیزر لوله و پروفیل هیچ محدودیتی برای انتخاب طرح وجود ندارد. همچنین دیگر نیازی به قالب سازی هم نیست. در این روش می توان به آسانی تمام طرح های پیچیده و نقشه های 2 بعدی را برش داد.

برش لیزر لوله در تهران

مزایای برش لیزری لوله و پروفیل

برش لوله و پروفیل توسط لیزر دارای مزایا و ویژگی هایی می باشد. توانایی خلق طرح های پیچیده و انعطاف پذیر، دقت و سرعت بالا، برش هایی به کیفیت لبه بالا، ضایعات کم، تغییر نکردم ساختار فلز در هنگام برش و … از مزایای این روش می باشند. دستگاه هایی که برای برش لوله و پروفیل از آنها استفاده می‌شود، قابلیت برش فلز های استیل، آهن، آلومینیوم، مس و برنج را با دقت بالا دارند.

هزینه برش با دستگاه لیزر

توجه داشته باشید که بعضی شرکت ها، قیمت های دروغین و محاسبه نشده برای جلب مشتری می‌دهند. این در حالیست که در میان کار با اضافه کردن هزینه های جانبی، قیمت سفارش و برش شما را افزایش می‌دهند تا به نرخ مرسوم و واقعی آن برسند. حتما می‌دانید که هرچه تعداد قطعات برش بالاتر باشد، در نتیجه قیمت برش لیزر نیز کاهش می‌یابد. اما اصولا مسائلی مانند ضخامت ورق، جنس قطعه و گاز مورد استفاده برای برش و هندسه قطعه در محاسبه قیمت نهایی برش تاثیر گذارند.

خدمات برش لیزر لوله در تهران‌

مجموعه برش لیزر آراکس با بهره گیری از جدیدترین و مدرنترین دستگاه‌های برش لیزری فلزات مختلف و همچنین دارا بودن نیروی انسانی متخصص، آماده قبول سفارشات شما مشتریان گرامی از سراسر ایران می‌باشد. از جمله خدمات این مجموعه می‌توان به برش لیزر آهن، استیل و انواع فلزات اشاره کرد. جهت اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *